Lite längre.

Unnade mig en lite längre sovmorgon när det ändå är söndag, klockan plingade vid halv nio då det var dags för promenad. Var dessutom sjukhuschaufför vid halv två inatt, så jag tyckte jag var värd lite extra sömn såhär på morgonkvisten. I och med detta ligger jag nu lite efter i min pluggplanering för dagen, så nu har det blivit dags att sätta sig med det. Såg att isen var nyspolad när vi var ut och gick, så förhoppningsvis hinner vi åka lite skridskor ikväll och har vi tur så är isen fortfarande fin då.

Jag vill ha snöbollskrig.



» Om en sak är värd att göras är den värd att göras för sent.

♥        J e n n i f e r .

Kommentarer
Postat av: Katarina R

Kallar du halv nio för en längre sovmorgon?! :O du är verkligen flitig! själv skulle jag kalla sovmorgon till elva som lite längre...

2010-11-23 @ 12:45:01
Postat av: Jennifer

Haha, det har varit så nu de senaste veckorna, dagarna blir lite längre om man kommer upp på morgonen och tiden är en bristvara ändå.. :p

2010-11-23 @ 18:01:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0