Knipa ihop.

Imorse försov jag mig inte, vaknade till och med lite före klockan. Dock tar det lite tid att göra allt när kroppen är lite hängig, så först nu har jag avverkat både morgonpromenad, dusch, frukost, disk och lite annat plock. Hela duschmomentet i sig är en stor förskräckelse, det är inte lätt att komma ihåg att knipa ihop munnen.

Dags för lite plugg, sen föreläsning mellan 13.oo - 15.oo och sen lite mer plugg. Träningen kanske vaskas idag, vet inte om gymmet ger så mycket när jag inte är helt alert, men kanske har det gått över tills ikväll. Time will tell.



» Egendom är ingen förvärvad rättighet, egendom är genomförd makt. Pengar är bara bräckjärnet.

♥        J e n n i f e r .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0