Klamrar mig fast.

Dags att ta tag i dagen, det är massa plugg som ska göras idag och som vanligt kunde jag inte vara mindre motiverad. Istället vill jag till exempel börja sticka min halsduk, sitta i soffan och kolla på skidor, ut och åka skidor själv, gå och träna och relaxa lite, ta en promenad, baka nåt spännande, gå på stan och kika efter lite julklappar och bara driva omkring. Men sån tur har man ju inte, enough daydreaming - ekonomistyrning here I come.

Klamrar mig fast i vad som kan vara helt rätt, eller helt fel.



» Livet är fullt av besvikelser och jag tror att konsten att vara lycklig är att förkläda dem till illusioner.

♥        J e n n i f e r .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0