Kan ha det sämre.

Ingen verkar ju ha missat att det är första advent, första ljuset tändes till frukosten som bestod av mammas risgrynsgröt och hennes hembakade tekakor. Det är nog bara att konstatera att man kan ha det sämre, och inte längtar jag tillbaka till Östersund med tanke på de jobbiga parasiterna heller.

Nu blir det lite plugg ett tag, Jonas hade planerat att vi skulle åka hem tidigt men när pappa började hinta om att det kanske skulle bli lite golvläggning i hallen i stugan försvann genast Jonas intresse för att hinna hem till julskyltningen.. Undrar vad det kan bero på?! Men jag klagar inte, som sagt så lockar inte vattenkokandet mig.

Men såklart så saknar jag mina fina flickor, det har varit en tuff helg utan er.
Adventsfika ikväll väl?! :)



» Det som verkligen smickrar en människa är att du anser henne värd smicker.

♥        J e n n i f e r .

Kommentarer
Postat av: andrea

Klart vi ses ikväll Babe, jag har sjukt stor abstinens!!!! :-D

2010-11-28 @ 12:17:57
Postat av: Emma

Ne, jag vill inte.. Bara skoja!!! :D får hoppas mitt pluggelugg hinns bara <3

2010-11-28 @ 17:47:49
URL: http://evdahlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0