Julbord.

Har ätit ett supergott julbord på campingen i Ramsjö, jag försökte vara bottenlös så nu kan jag rulla fram. Tror inte jag behöver äta igen på en vecka. Knäck hade de också, just typiskt. Nu mår tandtrollen prima, och knäck rinner det ur öronen på mig. Men det är sånt man får leva med, är man på julbord så är man.

Blev just lite deprimerad när jag kollade på nyheterna.. "Hur länge Östersundsborna blir tvungna att koka sitt drickvatten vet man inte".. Usch vad jobbigt, skönt att man lyckades åka hem rätt helg i alla fall. Fast med tanke på att inkubationstiden är en vecka kan jag ju lika gärna ha den där parasiten i mig.. Fast det har jag såklart inte, nej nej, jag är frisk!

Jag vill ha soliga vinterdagar, jag är trött på promenader i molnskenet nu.



» En fläck syns bäst på det finaste tyget.

♥        J e n n i f e r .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0