Ispremiär.

I egenskap av isprinsessa har jag haft min permiär på isen för denna vinter. Jonas upplyste mig om att vi har en skridskobana typ runt knuten, så det var bara att traska iväg och testa efter middagen det. Det var kul i alla fall, men eftersom jag är rätt knagglig på skridskor fast jag är en isprinsessa och inte hade någon hjälm så fick det gå i den takt det gick. Och ja, jag tycker det är jättetöntigt att inte ha hjälm för att man är "ful" i det, det finns ingen som inte behöver använda det. Så min nästa investering blir helt enkelt en hjälm.

» Tiderna blir sämre, säger de gamla. Tiderna är som alltid, det är de gamla som blir sämre.

♥        J e n n i f e r .

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0