Idag igen.

Ja, jag tog mig upp den här morgonen också och morgonpromenaden var lite extra härlig tack vare lite snö som ramlade från himlen. Det har nog blivit dags för vinterstaden att bli vinterstad, hoppas att det vita håller i sig så det blir lite ljusare.

Nu har jag planerat att plugga fram till föreläsningen, eller fram till lunchen då i alla fall. Jag vet inte riktigt vad jag ska plugga på, det är svårt när vi inte vet vad han kommer gå igenom under föreläsningarna. Men nu har jag ju en powerpoint i rätt version i alla fall, så jag kan ju alltid börja med att bearbeta de tidigare föreläsningsanteckningarna.

Iiiiiiih, det snöar!



» Det finns ingenting så meningslöst som ett kompetent utförande av det som inte borde utföras alls.

♥        J e n n i f e r .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0