Genomkörd.

Dagarna går ju om man säger.. Promenad och plugg är vad jag hinner innan lunch, sen föreläsning som idag var mellan 12 - 15, och sen StepIn. Fick ihop ett riktigt bra pass idag, känner att kroppen är helt genomkörd. Får se om jag tar mig iväg imorgon bitti med eftersom det inte blir nån träning resten av helgen sen, men med min morgondisciplin nu för tiden är det nog inget jag kan räkna med. Kan inte annat än jämföra med i Ljusdal, då jag och Isabelle möttes på Pace 06.10 på morgonarna ibland, pigga och glada om än inte alltid så träningssugna.

Nu blir det snart middag, sen lite adventsfix. Jag vill inte komma hem hit på söndag när det är första advent och inte ha det pyntat, så det får bli ikväll istället så det är juligt och mysigt när vi kommer hem igen.


Och vem får mammsen snusa på imorgon då?! Myyyys!

» Blygsamheten förbjuder vad lagen tillåter.

♥        J e n n i f e r .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0