Går det?

Phhuuuust! Jag har förmodligen varit med om något jobbigare, men när man stod och stampade på den där satans brädan som mest bara var i vägen för snubbliga och trötta fötter kändes det som jag gett mig in på något som skulle ta livet av mig.

Instruktören: Nu har vi kommit till en pulshöjare!

Jag: (Känner efter pulsen som förmodligen var uppe på tvåhundraåttiofyra), Går det?

Men det var sjukt kul i alla fall, och det är Stepup jag snackar om för den som inte hänger med i svängarna. Skulle helt klart kunna gå på passet fler gånger, det blir ju roligare och roligare ju bättre både konditionen och koordinationen blir. För varken eller var särskilt glänsande idag..

Som ni kanske märker, J&J-bildtema idag. Nu ska jag in i duschen och sen blir det soffmys med hjärtat, plugget springer nog ingenstans i alla fall.



» Leendet är det kortaste avståndet mellan två människor.


♥        J e n n i f e r .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0