Förbi.

Så har den här dagen också passerat.. Sedan sist har jag pluggat, ätit räksallad till lunch, pluggat, tvättat plaststolarna från balkongen, pluggat, pluggat, lagat middag, pluggat, ätit middag och druckit kaffe. Dessutom har jag ätit sjukt många pepparkakor.. Snacka om att det är galet hopplöst att skriva rent alla anteckningar när man måste följa med i lärarens powerpoint.. Känns segt att ha offrat en hel dag på det och dessutom inte vara klar, men innan jag sover ikväll ska det vara klart. Punkt slut.

Gör allt för att vänja fötterna och knäna vid broddar under hälarna, knäna uppskattar inte den annorlunda belastningen som blir.



» Den som tänker långt går långt.

♥        J e n n i f e r .

Kommentarer
Postat av: Lena

Men stackars lilla flicka! Önska dig i julklapp något bättre på fötterna av din gode far.

Dessa tror jag skulle passa dig.

http://www.icebug.se/Product.aspx?m=389

2010-11-17 @ 18:43:23
Postat av: Jennifer

Men jag älskar att gå i dem, det går hur bra som helst. Det är ju inte direkt det jag åker pulka i. Bara jag vänjer mig vid broddarna!

2010-11-17 @ 22:39:39
Postat av: Lena

Köp då broddar för hela foten. Så att du inte snedbelastar dina knän. http://www.gp.se/konsument/konsumentguider/1.285546-broddar-mot-ishalkan

2010-11-18 @ 09:10:04
Postat av: Jennifer

Tack för tipsen, får se om tomten kanske kommer med nåt!

2010-11-18 @ 09:33:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0