Det värsta har lagt sig.

Tänkte bara meddela att det värsta av sammanbrottet lagt sig utan att jag varken druknat eller hoppat från balkongen. Nu känns det mest segt att veta att jag inte kan stoppa undan böckerna, men det är väl sånt man får leva med antar jag.

Nu ska jag plantera om en blomma, och sen blir det träning och relax. Det ska bli sjukt skönt att träna av sig lite, rensa huvudet och bara göra nåt annat. Synd att de har förstört kanelbastun med lavendel bara, jag gillar inte den lukten. Men det är väl också sånt man får leva med.



Soppa ikväll kanske, bara för lite umgänges skull?!

» Drömmar varslar – de frestar också.

♥        J e n n i f e r .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0