Det tar sig.

Sitter hemma i köket där en saltlake till julskinkan sjuder på spisen. Försöker få ihop lite mer instuderingsfrågor och tro mig, det tar sig. Satt hela vägen hem i bilen idag också, så nu är det sannerligen inte allt kvar - skönt! Imorgon är det Ljusdal som gäller, ska klippa och färga håret vid nio, sen är det diverse ärenden på schemat innan det bär av hemöver igen. Med tanke på att det är helg imorgon känns det lite mer motiverande att sitta och plugga lite extra ikväll, då kanske jag kan unna mig lite ledigt med gott samvete i helgen så inte Sambo känner sig helt bortglömd när jag är  hemma.

Wiiie, imorgon försvinner den fruktansvärda utväxten - ä n t l i g e n !



» Framsteg vill säga att inget svar finns i dag på de frågor man inte hade ställt i går.

♥        J e n n i f e r .

Kommentarer
Postat av: Emma

VASKEN!!!!

2010-11-25 @ 22:00:49
URL: http://evdahlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0