Det räcker inte.

Precis kommit hem från föreläsningen och därefter lite mattesupport. Nu ska jag försöka plugga en del för att kunna ha liiite mystid med Jonas efter träningen ikväll. Timmarna på dygnet räcker inte riktigt till och det är extra jobbigt att ta tag i plugget när Jonas bara är hemma varannan vecka. Och det är nog lika svårt för honom att inse att jag inte har ledigvecka varannan vecka.

Som sagt, böckerna väntar. Ska det kännas såhär tugnt, "när man går något man verkligen är intresserad av och vill gå"? Hmm...

Jonas har åkt skidor idag, jag vill också..



» Jag har inte min lysande framtid bakom mig, den väntar.

♥        J e n n i f e r .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0