Det går bra nu.

Det går bra idag. Ja, ni hörde rätt faktiskt. Jag har redan svarat på instuderingsfrågor till ett och ett halvt kapitel. Hoppas verkligen att föreläsningen mellan ett och fyra ger mig något nu, annars kommer jag irritera mig på att jag gick dit istället för att sitta hemma och fortsätta nöta på. Det som står i boken består inte till 100 % grekiska längre heller. Nu är det ungefär 94 % grekiska bara, alltid nåt!

Dags för lunch, tar ledigt i en timme så huvudet är med på föreläsningen sen. Skulle vilja ta mig iväg på gymmet direkt efter föreläsningen, eller på en promenad åtminstonde. Time will tell hur det känns, som sagt är det skönt att nöta frågor när det rullar på relativt bra.

(y)

» Jag behöver inte inledas i frestelse. Jag kan gå själv.

♥        J e n n i f e r .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0