Dålig måndag.

Jag är trött, jag har ont i huvudet och det sista jag vill är att sätta mig för att försöka plugga då det ändå bara resulterar i panik för att jag inser att jag inte kan det. Dessutom åker Jonas snart och inte hinner jag vara med honom heller. Dålig måndag, dålig dålig dålig.

Torsdag klockan 13.oo, då lever jag igen.

Jag drömde om lillprinsen här om natten, men nu är han ju ingen lillprins längre, för han har ju gått och blivit en stor kille. Men han får fortfarande vara lillrpinsen, helt klart.



» Det är inte avgrunden som är avgörande utan nivåskillnaden.

♥        J e n n i f e r .

Kommentarer
Postat av: Elina

Åh, han var så himla liten den lilla skiten. <3

2010-11-01 @ 18:07:13
Postat av: Anonym

Hej Jennifer.



Gå in på vår hemsida och kolla in den svarta skönheten vi har köpt!

2010-11-01 @ 20:33:50
Postat av: Marie

Det var jag som skrev..namnet försvann

2010-11-01 @ 20:34:42
Postat av: Jennifer

Elina; Ja, han var helt galet pluttinuttig!



Marie; Vilken charmör, undrar om han kan pussas som Amos?!

2010-11-01 @ 21:52:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0