Body Combat.

Har precis fått i  mig lite middag efter ett pass Body Combat och lite relax. Body Combat var skoj, men jag tror att jag skulle trötta på det i längden, ungefär som det blev med Afrodansen igår. Men Combat var i alla fall mycket enklare att hänga med på än Step up, även om jag tror att jag skulle tycka Step up var både roligare och mer givande i längden. Kul att prova på lite olika i alla fall.

Nu ska jag dricka te och fundera över hur jag ska organisera upp mitt liv. Jag kom på en sak.. Nu när jag ställer klocka på kvart i sju på morgnarna för att gå upp och gå ut och gå för att sedan börja plugga snoozar jag i typ en timme. Det är sååå trögt att komma upp ur sängen. Så då tänkte jag att om jag ställer klockan för att först gå ut och gå och sen typ baka en kaka innan jag börjar plugga, då kanske det känns roligare att gå upp så jag slipper snooza så länge?! Det är nästan värt ett försök tror jag..

Hoppas på lika fint väder imorgon som det har varit idag, så hinner jag kanske med en promenad i solen istället för att bara gå ut innan den hunnit upp.



» De som har mycket att hoppas på och ingenting att förlora är alltid farliga.


♥        J e n n i f e r .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0