Typiskt tidningar.

Ibland tycker jag att man blir lite felaktigt citerad i tidningar och så.. Idag ställde vi ut våra projektarbeten på gymnasiet, och självklart åkte vi dit på tidningen.. Nog för att jag gjorde vad jag kunde för att dölja min bitterhet inför allt med UF-företagande, men inte sa jag då "det roligaste jag gjort".. Den dagen det ens skulle uppbringas som tanke i mitt huvud är det dags för mig att söka hjälp...

Pluggat marknadsföring som en gris ikväll, men nu finns ingen mer tid för att trycka in någonting. All cred till syster som förhör och förhör, trots evighetslånga arbetsdagar och en massa andra måsten att göra. Jag hoppas på att provet inte innehåller alltför många slamkrypare, så att det där mvg:et inte blir alltför ouppnårlig. Men, den som siktar mot stjärnorna kommer till trätopparna, men molnen är ju mjukare än barren så att säga..

Snart kommer hjärtat, puss på det ♥



» Gott omdöme kommer av erfarenhet, och erfarenheten – den kommer av dåligt omdöme.

♥        J e n n i f e r .




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0