Trät från höger och vänster.

I-landsproblemen är besvärliga, och mitt bekymmer nu är att jag får trät från höger och vänster för att jag inte har nåt vettigt att önska mig i examenspresent. Och när jag väl kommer på nåt, då säger man ju det till alla, och jag vet inte om jag behöver tio receptböcker precis..

Smycket går ju alltid att önska sig, men samtidigt känns det lite "jag önskar mig det bara för att önska mig något". Jag skulle vilja ha en sådan där vit vägglist med ett ord på, sådär när man skriver kärlek eller så. Men det är inte roligt att önska sig sådant när man måste packa det i kartonger och vänta på bättre tider heller.. Annars finns det ju huuur mycket fina inredningsprylar som helst att önska sig. Fotoramar.. Ljusstakar.. Tavlor. VASAR! Älska dessa underbara, färggranna porslinskreaturer.. Måsten nog börja med att önska mig en lagerlokal bara, så allt får plats.

Färgglada långa brottarryggslinnen från gina går ju alltid med, men det är också "bara för att" i sådana fall..

Jag har en matberedare, en brödrost, skärbrädor, knivar, pyttsar och kastruller, (det hade varit kivigt de här tre åren annars). Jonas har två stavmixrar, så jag kan nog låna en.. Nej, inget på den fronten heller..

Kokböcker, min stora passion efter vaser.. Fina bokhylleutfyllare, om man har plats för en bokhylla i ett studentrum?! Suck, jag tror det får bli en villa till hösten. Jag önskar mig ett gäng trisslotter, så kanske det plötsligt händer.

Min pappsen fyller år idag, men kalaset är ju redan avklarat.
(Okej då, det blev en tårtbit imorse...)



» Att vänta på en njutning skänker ofta mer ångest än att utstå ett lidande.

♥        J e n n i f e r .

Kommentarer
Postat av: Kicki

Hälsa och gratta pappsen från mig.

2010-05-24 @ 23:33:56
Postat av: Sandra

Jag skulle satsa på smycken!

Dom blir aldrig omoderna, du har dom alltid med dig - vart du än flyttar, och det kvarstår ett värde.



Lycka till! <3

2010-05-25 @ 10:17:01
URL: http://weytomuch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0