Noll och ingenting.

När man är ledig och det är fint väder och en massa aktiviteter på G, då blir det noll och ingen tid alls vid datorn. Och jag tycker det är fantastiskt skönt. Det är nästan skrämmande att det känns som ett tvång att kolla vad som händer på facebook eller att blogga, för så ska det väl ändå inte vara?! Nej, en veckas datordetox lite nu och då är precis vad man behöver.

Jag har i alla fall varit på Åstön och satt ihop delar av ett växthus i spöregn och blåst, jag har shoppat lite på Birsta, jag har lagt golv här hemma i stugan, jag har tvättat och sjösatt min båt, jag har målat väggar och tak i stugan, jag har klippt ALLT gräs här hemma, jag har satt potatis, jag har varit med Jonas och jag har firat morsdag - bland annat.

Och för den som vill veta, har jag dragit på mig världens hetaste bränna till balklänningen på lördag.. Hoppas på mer sol i veckan, please please please..

» Det är bättre att själv bevara sin hemlighet än låta någon annan göra det.

♥        J e n n i f e r .


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej, du skriver på din blogg att du datordetoxar nu och då... jag skriver en artikel för tidningen HÄLSA och om du har funderingar kring detta vill jag kanske intervjua dig?? :-) Maila mig i så fall! Lev väl,

Giséla

2011-11-21 @ 15:26:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0