Min sport.

När kommande mördarvecka är över blir det lååånghelg, torsdag, fredag, lördag och söndag.

Måndag - Prov i rättskunskap: Försäkringar och Skadestånd.
Tisdag - Expo, Projektet ska vara klart och visas upp.
Muntligt framförande på svenskan.
Onsdag - Prov i marknadsföring: 10 kapitel.

Jag har förberett mig mentalt länge för helgen jag just genomgått, men plugg i stort sett hela tiden. Ännu mer har jag förberett mig för kommande vecka, och det ska bli så fantastiskt att checka av den där hemska listan kommande veckan. Tre riktigt tunga saker försvinner, sen lättar trycket en liten aning.

Hoppas på fint väder nästa helg,
då finns alla förutsättningar för att den
ska bli så härlig som jag vill.

» Min sport är inte att snubbla på mållinjen.

♥        J e n n i f e r .

Kommentarer
Postat av: Sofie

Grymma ordspråk du lägger in sist. Detta lånar jag :)

2010-06-02 @ 18:46:06
URL: http://eccentricmelody.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0