Mår allmänt gött.

Sitter i lilla stugan här på Mon, kikar ut på ösregnet och mår allmänt gött. Har pluggat på ganska bra idag om jag får säga det själv, så jag att jag belönar mig med ledigt för resten av kvällen från och med middagen. Då hinner jag med lite mer nödvändigheter samtidigt som jag kan slappa med gott samvete sen.

Ikväll är det stormiddag här, det är dukat långbord tvärs över stugan då hela nio personer förhoppningsvis ska få plats, det blir himla trevligt. Grillat står på menyn då min pappsen är grillmästare oavsett väder och vind.

Nej, ingen rast och ingen ro förrän det är dags för middag, önskar er alla en mysig röddag såhär mitt i veckan då jag förmodar att alla njuter av lite extra ledighet på schemat.

Halloween 2009, lika glad i hågen nu som då.


» Livet kan bara förstås baklänges, men man måste leva det framlänges.

♥        J e n n i f e r .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0