Lugn i sinnet.

; Filosofiuppgiften
; Rättskunskapsprov nr.1
; Organisationsprov
; Matteprov
; Debattera på svenskan
; Affärsjuridikprov nr.1
; Göra en jämförande rapport i Organisation och Ledarskap
; Skriva färdigt projektrapporten
; Rättskunskapsprov nr.2
; Hålla tal på svenskan
; Marknadsföringsprov
; Affärsjuridik - inlämning
; Filosofiprov
; Matteinlämning

En sak till bockas av från listan. Om jag får säga det själv är jag ganska imponerad av lugnet i mitt sinne. Jag har mer att göra än någonsin, och har faktiskt befogenhet att vara orolig för vad som väntar till sommaren och hösten. Ändå känner jag mig varken stressad eller orolig, kanske för att jag intalat mig i att låta var sak ha sin tid. Det är en inställning som är främmande och ovanlig för mig, då mitt förnamn vanligtvis är uppstressad, mitt mellannamn är orolig och mitt efternamn är grubbel.

Till och med lite träning hinner jag med mellan varven, vilket förmodligen ger ett lugnare sinne i sig. Fortsätter även skarpt med teet kvällsro, då jag kan behöva all utomstående ro jag kan hitta.

Har även hunnit med Stenhamres Eurovision Song Consert ikväll. Barn från klass ett, två och tre och kören sjöng bland annat En dag och Som en vind, och var nog ganska nervösa då självaste Tommy Nilsson satt i publiken. Det var lite roligt att se barnens reaktioner när de fick veta att han var där. Jätteduktiga var de i alla fall, och att körledaren lyckas tämja dessa vilda odjur är och förblir ett mysterium för mig.

 

» Egoism är att skapa sin lycka på andras bekostnad.

♥        J e n n i f e r .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0