Kloka konstateranden.

Började inte skolan förrän halv ett idag, men var ändå på skolan från kvart över nio för att få till den förbaskade projektrapporten. Fem och en halv timme slit och krångel senare tror jag nästan att jag vågar kalla den färdig, även om det såklart finns småsaker att peta i. Dock måste man nog lägga det perfektionistiska åt sidan när det handlar om ett arbete på närmare trettio sidor..

Är just nu väldigt glad över att jag unnade mig en springtur medan solen som från ingenstans dök upp på en nästan klarblå himmel sken. Nog för att serien om kungafamiljen på TV4 faller mig i smaken, men då jag konstaterade att varken tevetittande eller träning skulle göra mig klokare angående pluggandet prioriterade jag klokt nog ett varv runt kyrksjön. Svettig och härlig ska jag nu ta tag i lite studier, innan jag tar min välförtjänta kopp kvällsro och lite galiamelon.

Nästa helg bär det av mot älskade Gäddede.



» Det jag fruktar mest är fruktan själv.

♥       J e n n i f e r .

Kommentarer
Postat av: Anonym=)

Jennifer, du har varit så duktig hela din skolgång och du har gjort så mycket mer än vad någon någonsin har krävt av dig utom dig själv.

Det får vara jobbigt ibland, man måste inte ligga på toppen jämt. Du måste inte det.

Kör du på i det här tempot tre år till på högskola kommer det sluta med att du går in i väggen.

Ta en paus, andas och njut av att vara ung=)



Kramar anonym

2010-05-06 @ 21:17:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0