Kanon, helt enkelt.

Är hemma igen efter en helg på Mon, trots det halvkassa vädret vill jag inte klaga alls. Det har varit kanon helt enkelt. På midsommar ska vi som några redan vet fjällvandra. Vi har sett ut en enkel promenad, där vi bara behöver stiga hundra meter, från sexhundra till sjuhundra meter över havet. Som det ser ut nu blir det till att ta skidorna, det var nämligen en massa snö där vi bestämt att vår start ska vara. Närmare bestämt en meter snö, typ. Så pass med snö så det stod en bil med ett släp och en avlastad skoter på parkeringen där vi ska parkera om en månad. Jag får hoppas att värmen gör sitt, för jag vill inte studsa mellan några barfläckar, jag vill hellre att det ska vara snöfläckar.

Helgen i övrigt = Plugg. Vad annars liksom?!
Ingen idé att misströsta över det heller, det var näst sista helgen med plugg.
Nya tag för en ny vecka, matteinlämningen delas ut imorgon, filosofiprovet skrivs på tisdag och affärsjuridiken lämnas in på onsdag eller torsdag.

Saknar redan hunnie som ger sig iväg på en arbetsvecka imorgon.
Haft en hur mysig helg som helst, med bad, bastu och gos.


» I morgon kommer att bli inställd på grund av bristande intresse.

♥        J e n n i f e r .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0