Hjälper inte alls.

Nog för att man får vara less ibland, synd bara att det inte hjälper ett endaste dugg. Lagom tills vi skulle åka hem från Ljusdal blev det nästan helt mulet, och när vi rullade ner på gården gick sjön från att vara spegelblank till att blåsa upp som bara den.. Jaaa, det finns världsligare problem och det finns alltid de som har det värre, men även om det inte alls hjälper måste man få tycka lite synd om sig själv ibland.

Förresten, vill du veta något om försäkringar eller skadestånd så är det ju bara att fråga, typ.

Helgens höjdpunkt kommer imorgon, då jag och mamma äntligen ska prova göra nässelsoppa. Jag har aldrig ätit det och alltid velat prova, så nu ska jag och mamma hjälpas åt imorgon. Sånt där med förvällning är jag inte så  hajj på, det är inget jag lyft in i min matlagningskunskap än.. Men det är väl dags att börja lära sig om man ska bli en sån husmanskock som mamma, då i stort sett allt som äts är hemlagat! Godast så, helt klart!

Neej, skadestånd och sånt var det ja..


» Jag, och bara jag, kan ansvara för vad jag inte bara vill påverka, utan också påverkar.

♥        J e n n i f e r .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0