Helgen i bilder.

På både gott och ont talar bilder sitt eget tydliga språk. Fredagen spenderades i Fränsta med frugan och vi hade rejält med kvalitetstid. Se och njut.

Mitt i Sverige it is, där har inte alla varit.

Elina är lite höjdrädd, men jag släpade med henne upp i tornet.

Väl uppe var utsikten helt okej.

Som sagt, helt okej.
Även vädret hade ju kunnat vara sämre, om man säger så.

Tungan rätt i mun är a och o vid spänstövningar.

Minst lika lycklig som jag ser ut.

Det var bra när man fick grimarsera, solen var så vass i ögonen annars.

Ungefär vad man behöver för att överleva en fredag (+ tacos)

Mitt i Fränstas djupa skogar, då vi gömde oss för epapojkar och
rispade upp våra ben. Kul var det!

 

Det var fredagen det, en skitbra fredag dessutom. Poss och kackajj Maiwååh's Äjwååh'. ♥


» Folk må intagas i små doser.

♥        J e n n i f e r .

Kommentarer
Postat av: Äjwååh'

poss och kakkaj på dig också <3

2010-05-24 @ 22:48:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0