Frihet där borta.

Ännu en dag går till historien, till min förtvivlade förskräckelse och hoppfulla glädje. Ljuset i tunneln närmar sig likt ett tåg, och även om det gör ont och kommer göra jävligt ont även ett tag i fortsättningen att bli överkörd väntar friheten däääääär borta.

Har varit hos syrran hela dagen, hon har tappert förhört mig om och om igen på affärsjuridiken som jag skriver prov på imorgon. Det är inte lätt, inte intressant och inte roligt. Unnade mig en springtur när jag kom hem vid halv nio, så nu är jag nyduschad och redo att dra igenom kapitlena i boken, OH-kopior och det som nu finns en gång innan jag somnar.

En kopp de först bara, vid namn kvällsro.. Det känns som namnet har täckning på nåt vis?!

» Vi föds alla som original, och om vi lever tillräckligt länge dör vi som kopior.

♥        J e n n i f e r .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0