En sak, en sak.

; Filosofiuppgiften
; Rättskunskapsprov nr.1
; Organisationsprov
; Matteprov
; Debattera på svenskan
; Affärsjuridikprov nr.1
; Göra en jämförande rapport i Organisation och Ledarskap
; Skriva färdigt projektrapporten
; Rättskunskapsprov nr.2
; Hålla tal på svenskan
; Marknadsföringsprov
; Affärsjuridik - inlämning
; Filosofiprov
; Matteinlämning
; Matte C Nationella Provet

Som ni ser är det en sak kvar, en sak. Skickade precis in affärsjuridiken, kör lite på taktiken "hoppas på det bästa". Fick tillbaka marknadsföringsprovet idag, 43 poäng av 43 möjliga. Jag har ingen aning om hur det gick till, men hon måste haft en bra dag när hon rättade det. Jag klagar inte, och hon erbjöd sig till och med att vara min referens om jag någon gång skulle behöva det. Rar hon, annat kan jag inte säga. Är man villig att slita får man verkligen tillbaka något för mödan av henne.

Då plugget i stort sett är avslutat var jag ut och sprang idag, tänkte uppta det här som kallas träning igen. Sprang med Isabelle, fy satan, hon höll på att ta kol på mig. Det kunde jag ju inte erkänna då såklart, men läser hon här nu då så kan hon ju få gotta sig lite ;) Låg i alla fall på näst intill maxpuls hela varvet, det är inte okej. Inte okej.
Men, jag har ju själv valt att sätta skolan i första hand, och nu är det gjort. Nu kan jag må gott åt att jag lyckats i stort sett med allt jag ville, och samtidigt leta upp lite kondition och muskler igen.

Löpning får mig att må bra, så finally säger jag bara! (:



» Vi förlåter ofta dem som tråkar ut oss. Men vi kan omöjligen förlåta dem som vi själva tråkar ut.

♥        J e n n i f e r .

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Haha! vi springer bra ihop vi ;)

2010-05-19 @ 16:15:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0