Den mystiska flaskan.

Iprengelen hjälper väl inte sådär övermäktigt bra, men ankstilen när man går är ju både snygg och bekväm. (?!) Kom på att jag kanske ska dra till med att jag har så himla ont i foten så jag helt enkelt bara måste få köras pappsens automatväxlade bil imorgon, det vore skönt.

Jag har köpt gula tygskor, det känns som att de passar mig bra då jag varken är en särskilt svart eller vit person. De lyser upp vardagen i alla fall, och någonstans hoppas jag att jag kan lysa upp den för andra med ibland. Som när man bjuder Lina på hallonsaft till exempel, så hon blir glad.

Imorgon är det fredag och jag åker till frun i Fränsta, käkar tacos och snackar massa skit. Det blir aweeesome. Blir det kanske på ett sådär vuxet vis ett glas vin? (Tacka vet jag den där mystiska flaskan i frysboxboa som vi nallade ur för typ hundra år sedan ;)

Frugan och jag, i allra högsta action.



» Alla föraktar vi fördomar, men alla bär vi på dem.

♥        J e n n i f e r .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0