Dagen till ära.

Idag står studentfotografering på schemat, och dagen till ära har jag fått en lagomt skön vagel. Jag har haft det kanske två gånger förut, och då är det så självklart att den tredje under mina nitton år ska komma - just det - när jag har studentfotografering. Det är nog bara att inse att jag alltid kommer få leva mitt liv i det där nötskalet..

I övrigt har jag inte drabbats av några större I-landsproblem. Det rullar på, rätt smidigt till och med.
Förutom att jag har sjukt ont under en fot, är det något fel på löparskorna helt plötsligt?! Vem vet..

Pussan kirrar mina lockar idag, puss ♥


» Förnuft är ofta inte annat än modet att vara feg.

♥        J e n n i f e r .



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0