Baksugen.

Dagarna börjar trubbas av nu, imorgon ska jag till skolan enbart för studentfotograferingen. Det känns lite knasigt, jag har snart inga lektioner kvar på Slotte..

Idag sprang jag inte med Isabelle, däremot sprang jag själv och slapp i och med detta även ligga på maxpuls hela varvet. Hade sjukt ont i sidan idag istället, vet inte riktigt vad det kan ha varit. Får bara hoppas på att det var en liten nerv som hamnade i kläm, så det är puttsveck imorgon.

Snart kommer Lina, jag bjuder på middag och hon fixar mitt hår till fotograferingen imorgon. Ikväll ska vi bara öva alltså, jag hade inte tänkt sitta och sova inatt.. ;)

Ahjuste, det ringde ett helt weird nummer förut. Det var så konstigt så jag inte vågade svara, eftersom jag antog att det var ett utlandsnummer. Mycket riktigt, det var en spanskt landsnummer. Skulle tro att det är en ivrig familj som har det lite stressigt med att hitta en au-pair, men jag vet inte om jag vågar svara om det ringer nån fler gång heller. Mailen funkar ju helt kanon, så jag får hoppas att det var samma familj som började tokmaila nu. I så fall blir det kanske nån vecka i Spanien i sommar ändå, och det vore ju inte helt fel.

Jag är suuupersugen på att baka något, antagligen för att jag för första gången på väldigt länge faktiskt har tid att göra det. Det får nog bli något spännande imorgon eller så, om jag hittar något som ser intressant ut. Kanske ska bestämma mig för om det blir nåt sött och gott eller nåt nyttigt och näringsrikt bröd med.. Tål att tänkas på.. Några tips? (:

eller...

Hmm...

» Som regel undviker jag frestelser – om de inte är oemotståndliga.

♥        J e n n i f e r

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0