Vi lovar.

Affärsjuridiken är avklarad, och därmed har jag en ledig skärtorsdag med gott samvete att se framemot.

Tror jag kastar in handduken för ikväll, måste duscha och dona lite innan jag får sova och med tanke på att klockan rusar fram är det nog dags att sätta lite fart.

"Jag tänker, alltså finns jag". Fundera på den ett tag ni, och berätta varför det fungerar som ett gudsbevis. Sen kan ni ju försöka att kritisera den på ett logiskt sätt, för att sedan bevisa att kritiken faktiskt är logisk. Aah, sånt roar jag mig med ibland..

Fjolårets långfredag i snöborgen med mycket folk och solsken.
Min favoritvoffsing Laura också, såklart!


» Vi lovar i enlighet med våra förhoppningar och håller i enlighet med våra farhågor.


♥        J e n n i f e r .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0