Vem är förvånad?

Som ni märker finns det inte mycket tid över för det här, och tyvärr jag kan inte skylla detta på att jag skaffat mig ett liv. Hade tänkt plugga massor med jättemycket idag, men sedan när blir någonting över huvud taget som man tänkt sig? Näe, just det.. Hade en lektion idag, sen minglade vi runt bland lite olika högskolor som hade mässa på skolan. Lina hittade ju så klart ett par snygga män, vem är förvånad? Så ja, det tog liiiite tid. Sen följde hon med mig hem, fast först skulle vi shoppa lite grejs. Det tog också liiiite tid.

Väl hemma och en mattesida senare var det dags för middag. Disk. Bibblan, spana på frugans man, som självfallet hade paus i samma sekund som vi passerade dörrarna. För en som undrar händer det bara i en kombination av mitt och Linas liv. (!)

Sen bar det av på Coop, kikade lite bokrea, köpte ett kålhuvud och endast ett kålhuvud. Ett kålhuvud som efter lovet kommer vara ett mögligt kålhuvud eftersom jag inte kommer använda kålhuvudet den här veckan. Undrar om det kanske var ett kålhuvud som planerade inköpet?! Förmodligen..

Väl hemma ytterligare en gång förhörde Lina mig på instuderingsfrågorna till provet i organisation och ledarskap. Det gick väl som det gick, men vi gjorde det i alla fall. Sen gick vi på gymmet, attans pannkaka vilket klockren planering. Som ni förstår har jag en del kvar att göra innan jag kan sova, så ha de gött hörrni!

Dagens citat från Coop:
Lina: Här har någon spillt en selleri.
Jennifer: Det där är en purjolök Lina...
Lina: Jaja, långt som långt och grönt som grönt!!
KUNG! x)

» Erfarenhet är inte vad som händer dig, det är vad du gör med det som händer dig.

♥        J e n n i f e r .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0