Veeet ni vad?!

Nu har jag påsklov, med elva dagars ledighet framför mig. Det sitter inte fel på ett enda ställe. Har tagit med mig en heeel del plugg hem för att, om lust finns, jobba fram i en del ämnen så det blir lite mindre än asmycket att göra den sista perioden.

Och veeet ni vad?! JAG HÄMTADE MIN STUDENTMÖSSA IDAG!!
Jag släppte den där känslan av ovisshet och ångest, och njöt av den skräckblandade förtjusningen att det verkligen snart är slut nu. Självklart känns det skönt att ha sökt lite saker till hösten med, sånt här med planer i reserv för att ha tusen möjligheter gillar jag. Kanske kan det ha att göra med det ständiga kontrollbehovet?! Förmodligen, men skönt är det i alla fall.

Och för er som undrar så har jag sökt ekonomprogrammet på Mittuniversitetet i första hand, än så länge.

Jonas kom ikväll med, så taktiken i förra inlägget fungerade. Så nu vill jag gå och kramas med honom, faktiskt.


» Man skall inte lyfta fanan så högt att benen inte når till marken.

♥        J e n n i f e r .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0