Frostig helkroppssmoothie.

Det snöar och det är så fruktansvärt tråkigt. Jag tror det är dags för en uppryckning, jag kan ju inte sitta här inne och glo hela lovet utan att göra någonting. Vill träna eller vad som helst, men det gör sig själv att man inte tränar när man inte kan duscha. Dock har vi fått till tillräckligt mycket vatten i vildmarkskaret nu, så ikväll blir det faktiskt BAAAD!

Fast inte vet jag, ni kanske vill krypa ner i det där?
Det kan ju liknas vid en frostig helkroppssmoothie utan smak.
Möjligtvis med blodsmak, när man fryser ihjäl..
Ikväll får ni "efter"-bilden, och då blir ni nog lite aaavis ;)

 

Som världens bästa moster måste man ju vara lite kreativ på kuppen också, så om Emmsen vill ha en snökoja - ja då är det bara att bygga en snökoja. Det visade sig att jag hade en hel del dolda skills, för om jag får säga det själv blev den där kojan oerhört snygg, eller nåt.. x)

Överväger starkt att gå och gräva ner mig i en snödriva eller två. I alla fall kanske åka lite snowracer och pulka, då borde det nog gå att slå ihjäl en och annan timme.

» Det är aldrig målet, utan resan, som är meningen med hela färden.

♥        J e n n i f e r .


Kommentarer
Postat av: Sandra

Ingenjörsprogrammet nästa!!!?? ;0)

2010-03-09 @ 17:11:54
URL: http://weytomuch.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Absolut, satsar på KTH.. ^^

2010-03-09 @ 22:02:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0