Soliga vinterbilder.

Väldigt härligt väder idag, sol och korvgrillning gav lovet en utomordentlig start. Mina ben mår som de mår, 1,5 mil löpning är kanske inget man bara ska kasta sig in i om man inte sprungit så väldans mycket innan. Men men, det är bara att stretcha så ska det nog gå över. Jag är bara glad att jag klarade att springa rundan utan paus, och utan en alltför mycket sämre tid än i somras.

Tusen tack för den sunshinereward jag fick i Anders och Sandras blogg, dock har jag inte riktigt tid att sätta mig och rewarda vidare. Men jag vill som sagt tacka för att jag fick den av er! :)

Nej, det här har jag inte tid med egentligen. Imorgon bitti åker vi mot Gäddede, så jag har en del att packa och stå i. Ska slänga mig i en dusch och försöka se till att allt annat är ordnat med. Ni ska få se lite bilder från dagen, vi passade på att knäppa lite kort när solen strålade på och dessutom värmde!



» Samvaro är den högsta formen av tillvaro.

♥        J e n n i f e r .




Kommentarer
Postat av: Sandra

Varsågod! Den är du värd ;0)

Mysiga bilder!, kul att ni/du fotar er själva oxå.



kram

2010-03-06 @ 20:02:09
URL: http://weytomuch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0