Jättemycket pengar fattigare.

Jag är jättemycket pengar fattigare, men en balklänning rikare. Det blev inte som jag hade tänkt, fast jag tror att den blev bra ändå. Som sagt, inte som jag hade tänkt, men å andra sidan, när blir det någonsin som man tänkt? Det känns i alla fall som en stor sten lättat från mitt hjärta, för det här har jag gruvat mig för länge. Nu hänger den där, en storlek för stor och redo att sys in, men den hänger i alla fall där. Jag ska flirta lite med Jonas mamma, jag har hört det ryktas att hon ska vara en rackare på det där med att sy.. Annars ska jag boka en tid på affären där jag köpte den, så syr de in den och fixar ihop den. Nu är det bara skor också, sucksucksuck.. Men det är ju bara ett litet I-landsproblem, så det ska nog ordna upp sig det också..

Ikväll ska jag tydligen åka skidor, hej och hå.. Det var läääängesen, undrar hur det ska gå. Förhoppningsvis slår jag inte ihjäl mig, och om jag har tur är jag kanske i klass med femåringarna som också ska åka...

» Lärdom är bra, men erfarenhet är bättre.

♥        J e n n i f e r .

Kommentarer
Postat av: Sandra

Grattis!!! :0)

Guud så kul!!....whiiiii!!!



Inväntar foton sen´da! ;0)



ps....måste nog ta o leta fram lite balfoton nu, nostalgiska jag....



Kram

2010-03-11 @ 18:07:44
URL: http://weytomuch.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Haha, tack! :)

Foton kommer nog inte förrän balen varit, ni får väl kika förbi Ljusdal 5 juni och se den live! ;)

Kram

2010-03-11 @ 19:22:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0