Uppsala universitet.

Är hemkommen från Uppsala, heeelt slut i huvudet. Klockan ringde 04:20, sen har det varit bussresa, irrande i Uppsala och en bussresa till. Inte har jag blivit nåt klokare av besöket heller, attans pannkaka. Men det var kul att se hur det ser ut, snacka om att ekonomiarnas dresscodes skriker ekonomi.. Ska man vara tvungen att se ut sådär kan jag då inte välja det. Dietist var också spännande, men asså... Åh, jag vet inte. En skola med typ 42 000 studenter?! Jag vill nog inte plugga där..

Men pussan har ju gjort en stor del av bussresan, som tur är!

» Bättre en ny vän med ett gammalt ansikte, än en gammal vän med ett nytt ansikte.

♥        J e n n i f e r .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0