Tagga tagga tagga!

Idag knäppte vi kort inför UF-mässan nästa vecka. Haha, snacka om att vi var sjukt snygga. Om jag får bilderna till min dator ska jag allt visa upp dem, för det blev riktigt modellbilder.. Noot, men det var kul i alla fall. x)

Imorgon är det STUDENTKRYSSNING, och jag förstår om ni inte är avundsjuka. Gruvar mig en del kan jag ärligt säga, men jag vet att det kommer bli helt galet! Nu snart kommer Marcus, Isabelle och Lina, och då blir det lite middag och mys. Får se vad vi hittar på, känns bra att inte sitta ensam och övergiven en fredagkväll.

Herregud, imorgon är det studentkryssning. Det tål att upprepas, för vi har väntat såååå länge. Hemma sent på söndag, så jag är taggad för en freeeesh skoldag på måndag. öhöhöh, inte riktigt.. x) Meeen, det blir kanooon! Det är ju bra att jag är med tycker Linas pappa i alla fall, han litar nog på att jag tar hand om henne, (och jag förstår honom)!

Nej, nu kommer nog mitt middagssällskap snart.

Tagga tagga tagga tagga ! ! ! (y)

» Livet är inte ett problem som ska lösas, utan en verklighet som ska upplevas.

♥        J e n n i f e r .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0