Ställ upp.

Borde packa, för imorgon är det dags! Det kommer bli så satans kung, jag längtar nästan ihjäl mig! Tycker bara det är lite synd att folk inte vill ställa upp på beachparty-temat. Varför röstas det fram ett tema som ingen ställer upp på liksom? Folk klagar på att det är tråkigt, men det är väl bra med ett tema som alla kan "klä ut sig" till?! Aja, jag tar med min älskade sommarklänning i alla fall, och hoppas på att jag kan använda den trots att typ alla ska gå i sina jeans och linnen.

Packa var det ja.. Och duscha. Och fixa. Och dona. Heja heja! Bästa pussan Lina är här också. Puss!


Min härliga sommarklänning! (:

» Kan du inte förklara det du gör, ska du ifrågasätta det.

♥        J e n n i f e r .

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hoppas ni får SKITKUL!!!!!

...och du....du gör helt rätt i att stå på dig (ang klänningen) ;0)

2010-03-20 @ 08:35:39
URL: http://weytomuch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0