Spanar in snögrottan.

Jag har inte packat än, bra planering om jag får säga det själv. Vi åker vid absolut senast nio imorgon, men helst lite tidigare ändå. Med skotern på släpvagnen tar det lite längre tid än vanligt, och med tanke på att det med all säkerhet är minusgrader inne i stugan vill man komma dit och börja elda lite innan man ska krypa ner i totalt genomkalla och råa sängkläder. Någonstans har även det sin tjusning, fast det kanske bara jag tycker för att jag är som jag blev?!..

Har än inte bestämt om datorn får åka med, och om det får det så vet jag inte hur aktiv jag kommer vara. Därför vill jag varna för en extremt dålig uppdatering och aktivitet här, och hoppas att Ni kan ha lite överseende med det. Förhoppningsvis är jag helt back on track på torsdag då det är tänkt att bära av hemåt, eller till Timrå.

Hmm, packa var det ja.. Ska dessutom packa två väskor, en till Gäddede och en som jag ska lämna i bilen vi ska ta direkt mot Timrå på torsdag. Ska försöka få möte i Ånge så vi slipper åka hem hit bara för att vända om åt samma håll, sånt onödigt tjaffs är ju som sagt bara onödigt tjaffs.

Näe, vet ni vad, jag bara måste packa nu.


Spanar in snögrottan nere på isen, made by pappsen, enbart för långfredagen.
Är det kanske någon som kommer kika förbi? :)


» Jag vet att du tror att du förstår vad du tyckte att jag sa. Däremot är jag inte säker på att du fattade att det du hörde inte var det jag menade.


♥        J e n n i f e r .

Kommentarer
Postat av: Pelle P

I will be there. :D

2010-03-06 @ 22:22:27
Postat av: Jennifer

Kanon PellePelle, kanooon! x)

2010-03-07 @ 19:56:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0