Puuuhuhust!

Puuuhuhuhust! Det är sanslöst varmt här inne. Så nu vet ni det. Inte för att det kanske berikar ert liv, men jag vet att det berikar Linas älgfärsbiffsliv om jag berättar att jag ätit sjuuukt mycket godis idag. Det tar ju på krafterna att åka bil i flera timmar, så man måste ju fylla på energireserverna med diverse papperspåsinnehåll. Och pizzasnittar. Och chokladbollar. Och dricka. Och mackor. Ojojoj, jag måste skämmas...

Jag är jättejättetrött, men de andra sitter helt pepp och spelar ett frågespel med löjligt lätta frågor. Bara för att mamma är så kaxig och tror att hon är smartare än Einstein kan jag avslöja att hon svarade fel på frågan "Hur många procent berhöver ett parti för att komma in i riksdagen?". Hon svarade fem procent, men eftersom jag är så mycket smartare, (lägg även märke till att jag är tre gånger så kaxig), så vet jag att det är fyra procent! Höhöhö, poäng till mig.

Jag vill sova. Nuuuu! Nu ska Jonas få en puss, då kanske han också vill gå och sova. Pusssss..

» Den som dömer mellan två vänner, förlorar den ene.

♥        J e n n i f e r .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0