Meningslöst.

Som ni redan märkt har jag bloggstrejkat i helgen, det kändes meningslöst att gång på gång slänga skit över någon som förtjänar det och sedan ständigt upprepa att jag är trött.

Fredagen ; UF-mässa i Gävle. Det var kul att se allas olika idéer, man kollade med lite andra ögon än vad man gjorde på mässan i Edsbyn förra året. Dock var det långdraget, skaplig värk i knäna både i lördags och igår. Mina knän som redan är så prima liksom?!.. Jonas kom och räddade mig på eftermiddagen, och väntade hela dagen i Gävle så jag skulle få komma hem så fort som möjligt. Han är min älskling han ♥
När jag kom hem vid tio var det dags att tvätta, inte det man kände för kan jag säga. Till råga på allt måste jag bara lägga till, som lite kuriosa, att jag fick en gigantisk sticka under nageln av tvättstugedörren. Återigen räddade Jonas mig som dissikerade mitt finger och fick ut den med en pincett, men som ni säkert förstår var mitt humör under botten.

Lördagen ; Emma fyllde år i fredags, men eftersom jag var lite upptagen då åkte vi till Östersund på lördagen istället. Gick lite på stan, spelade spel och åt supergod mat och tårta. Mycket mysig dag då jag lämnade plugg, UF, dåligt humör och tvätt hemma. Tilläggas bör att det var behövligt.

Söndagen ; Pysslade och städade lite nere i stugan inför påsk, mamma och pappa blev glatt överaskade när de kom hem och såg att vi redan gjort det de hade planerat att göra hela gårdagskvällen. Grillade korv gjorde vi också, eftersom Jonas såg till att det fanns hemma. Han är för bra ibland ♥

Ja, det var min helg. Hoppas ni har överseende med allt skolkade härifrån. Passar på att varna för fler uteblivna inlägg då jag måste ge allt i skolan tills på onsdag. Vill verkligen försöka få bort så mycket som möjligt, för sen är det lov igen. Energin har jag, om jag bara ger mig f*n på det. Träningen är det som ryker, men det får man leva med ibland I guess. Någonstans är ju inte det hela världen heller, även om det känns segt.



» Vi förlitar oss på omvärldens tecken på respekt för att kunna tolerera oss själva.

♥        J e n n i f e r .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0