Med en lätt besvikelse.

Jag som var så inne i det här med att lära mig att dricka te, och till och med har lärt mig att behärska den gröna sorten. Nu är det med en lätt besvikelse jag dricker min relativt goda kopp gröna te med vetskapen om att man tydligen ska dricka sex koppar per dag för att denna magiska dryck ska ge den positiva effektev i alla fall jag vill åt. Det är ju dessa populära antioxidanter som plaskar runt i koppen. Men, jag fortsätter dricka min kvällskopp trots denna lilla besvikelse, och intalar mig i att en kopp är mindre än sex, men fler än ingen.

Imorgon kommer min honey igen, hoppas jag.
Och om jag skriver så här så får han lite press på sig ;)
Det är till att utnyttja alla medel..


» Om vi inte själva hade fel skulle vi inte ha så mycket nöje av att finna fel hos andra.

♥        J e n n i f e r .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0