Med all tjurighet.

Provet i organisation och ledarskap är avklarat och nu är det bara fredagen kvar innan en veckas sportlov väntar. Det kändes helt okej på provet, har fyra poäng att röra mig med, och därav hoppas jag verkligen att jag inte slarvat i onödan. Det fanns en del slamkrypare med, saker bortsett från boken, där det helt hänger på fria spekulationer.

Febern, om man nu ska kalla den så, håller i sig. Men, jag blev relativt uppretad när jag fick rådet att "sluta kolla tempen om jag ändå inte är sjuk". Fiiine, betyder febern ingenting tänker jag fan inte ta det lugnt heller. Därför går jag med tjuriga steg till gymmet och tränar. För jag är ju ändå inte sjuk, enligt den där sjuksköterskan. Läkartid i Ramsjö en torsdag är ju inte så lockande heller, går förbi sjukhuset här i Ljusdal två gånger om dagen och ändå är mamma så rolig så hon tar en tid hemma. Tyvärr kan jag inte diskutera något som har med läkarbesök och sjukdom att göra med henne när det gäller mig, hon är alltför bortskämd med att jag jämt är frisk så vi blir alltid osams.

Skit samma, frisk som jag tydligen är går jag och tränar, med all tjurighet nerpackad i gymväskan... Hoppas på ett trevligare humör och mindre aggresion efter lite svett, det brukar funka. Morr.

» Ingenting som utvecklas följer sin ursprungliga plan.

♥        J e n n i f e r .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0