Måste sluta tävla.

Okej, nu var tisdagen över och om jag får ytterligare en natts sömn stendäckad ska jag nog vara återställd igen. Jag lovar att studentkryssningen gjorde mig minst lika jetlagad som om jag hade varit i Thailand..

Skolan överlevde jag vaken, och träningen också. Jag måste sluta tävla på gymmet, helt sjukt vad jag höjer vikterna fast jag inte borde. Den här gången var det inte för att någon hade haft tunga vikter innan mig som jag inte fick sänka. Den här gången var det en äldre kille som kom några maskiner efter mig - och man kan ju inte verka svag så han ska behöva höja vikterna liksom.. För jag menar, vilken nittonårig tjej är inte lika stark som en tjugofemårig, regelbundet gymmande kille?! Han höjde bara vikterna på ett par armmaskiner i alla fall, och benmaskinerna till och med sänkte han. Det är bra för mitt kaxiga sinne det, och det sitter finfint att veta att milen i löparskorna gör sitt för benmusklerna.

Nej, nu har jag två saker kvar av det jag skulle få gjort idag. Plugga en del och dammsuga. Helt sjukt vad grusigt det blir i hallen nu när det är massa grus kvar på asfalten då snön försvunnit. Det är nästan så det gör ont att gå utan strumpor på hallmattan, inte bra, inte bra alls.. Kul för er att veta dessutom, men det är min vardag ni väljer att läsa om och den är inte glamourösare än grusigt hallgolv och svettiga gymrundor.

Varför dissar mina nya vänner från kryssningen mig på facebook för?! Det är ju lite tråkigt tycker jag..

Sjukt ont i knäna efter rundan igår, beror förmodligen på asfalten.
Imorgon blir det nya tag om det är soligt och härligt,
för det är trots allt inte mycket som slår det tidsfördrivet.

 

» Ju längre du sover, ju kortare blir livet.
(Kände att det ordspråket passar alla mina vänner, som i raka motsatsen till mig i princip kan sova ihjäl hela dagar.)

♥        J e n n i f e r .

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det finns en dörrmatta i olika storlekar på jysk som tar upp allting så du slipper få in det på hallgolvet. Min är rätt stor och gråspräcklig och ligger innanför dörren. På den mattan är det massor av grus men utanför finns det inget det är jätteskönt.Kram

2010-03-23 @ 21:35:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0