Lite utöver det vanliga.

Dagen har varit lite utöver de vanliga måndagarna. Skolan mellan 07:30 - 15:30, varav 5,5 timme matte. Lite mer specifikt har jag haft enbart och endast matte idag, och en föreläsning. Det sista, verkigen absolut sista, jag kände för när jag kom hem var att gå till gymmet. Jag gick till gymmet. Fördrev lite tid, kände hopplösheten flöda när jag insåg vad den feta sträckningen gjort med min rörlighet i höger lårmuskel. Den är stelare än allt stelt och jag har ingen aning om hur jag ska få tillbaka den normala rörligheten. Stretching stretching I guess, men lite segt känns det allt.

Kom hem och fixade lite middag, gick och handlade. Det bara råkade slinka ner två kokböcker till från bokrean, 500 soppor och 500 smårätter. Kanske för att jag någonstans tyckte jag var värd det efter den här dagen. Efter disken var klar tog jag mig en kopp kaffe framför halv åtta hos mig, och när klockan slog åtta var det dags för nästa pluggpass. Låg och läste i en och en halv timme, sen blev det en varm och go dusch. Nu väntar tevattnet på spisen, (Nej, jag har INGEN vattenkokare), och sen sängen för ytterligare några sidor i någon av böckerna. Matte eller organisation, det är bara att välja och vraka.

Your one and only Jennifer, the true plugghäst of the day!

» Människan kan enbart utvecklas om viljan finns.

♥        J e n n i f e r .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0