Lite fullt upp.

Dagen har varit lite fullspäckad, med skola, träning och doning. Pluggat lite och förberett inför morgondagens äventyr. Åker till Uppsala för att kolla på universitetet, vilket innebär att jag ska upp omänskligt tidigt. Men det ska i alla fall bli superkul att få åka ock kika lite. Imorgon är det faktiskt en lite speciell dag av en annan anledning också, jag har haft körkort i ett år, fattar ni, ett år! Galet fort tiden går, man är definitivt gammal om man kan säga att man haft körkort i ett år.. Jag säger då det..

Nääe, vet ni vad.. Jag ska upp halv fem imorgon.
Goooood Natt!

» Det som kommer från hjärtat, går till hjärtat.

♥        J e n n i f e r .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0