Jag tänker, alltså finns jag.

Har ägnat kvällen åt examinationen i filosofi, och jag säger bara en sak - vilket jävla ämne. Förklara varför René Descartes citat "Jag tänker, alltså finns jag" fungerar som ett gudsbevis? Jag bah, ööööh. Ja, det är en liten del av det jag hjärngympat med ikväll, i sisådär två och en halv timme. Skulle jag verka knepigare än vanligt har det alltså sina orsaker.

Av någon anledning har jag blivit vansinnigt förtjust i fil, fil med vindruvor eller banan. Eller både och. Jag fattar inte, jag lääängtar liksom till morgonen då jag får äta det till frukost. Haha, vilket liv jag har, längta till frukosten liksom x) Men, ni får ta mig för den jag är, kanske med ett par nypor salt då och då.

Tekoppen är uppdrucken och det är dags att sova, hoppas på att somna lika omedelbums som jag lyckats göra de senaste två nätterna. Det borde dock inte bli några problem med tanke på kvällens hjärnaktivitet som mer eller mindre driver mig till vansinne, i kombination med helgens sömn.

Jag saknar dig och önskar att du var här, nu. ♥


» Den som tror sig veta allt har mycket kvar att lära.

♥        J e n n i f e r .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0