Inget illa.

Jag ringde med min gulligaste röst till syster och undrade vad de skulle äta för middag, och förträffligt som det passade skulle hon laga köttfärssås. Jag hade öppnade krossade tomater hemma, och därmed bjöd jag rätt och slätt in mig själv på middag. Gott var det, och jag bjöd på kubb efteråt. Lite kan hon ju få i gengäld när hon tar hand om mig.

Ska sätta mig och plugga lite, klia mig i huvet och filosofera - verkligen min favoritsysselsättning, eller så inte. Men, det ska bli gjort och som det verkar blir det inte mycket tid över för det väl kända uttrycket "plugga undan" något i helgen heller. Fast nu blev det tydligen väldigt lite att göra i helgen. Det ändras fort när saker bestäms över huvet på en.. Jaja, nån som har vägarna förbi kan ju kika in där jag sitter hemma i mörka huset en hel helg och pluggar. Synd bara att det inte direkt är en plats man har vägarna förbi.. Aja, whatever..

Gulliga Sandra hade pysslat med några utav mina bilder, jag fick dem på mailen idag som en fin överraskning! Tusen tusen tack, de blev jättefina! ♥

Det vore något det Lina, Hollywood here we come! ;)


» Livet vill väl inget illa, men nog kan det gör ont.

♥        J e n n i f e r .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0